Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 22. června 2014

Neděle je od slova nedělat

Ano, a tady končí teorie a začíná praxe. Uvařit, vyprat,vyžehlit, upéct a ještě si jít zahrát bowling. A ten byl skvělý.
Ne, že by se mi nějak na tomto poli  výrazně  dařilo, ale příjemná parta udělá prostě svoje. A to se tady povedlo  na 100%. Vzala jsem si s sebou i foťák, ale v zápalu boje jsem ho zapomněla vyndat. Tak snad příště.
Ale papání jsem vyfotit nezapomněla. Dnes byla k obědu omáčka s rýží pro druhorozeného a maso na zelenině s bramborovými noky. A jak si myslíte že to dopadlo? Maso s noky jsem měla jen já, zbytek rodiny dal přednost rýži. Manža dotáhl borůvky ( po sběrači jsem nepátrala, ale on to určitě nebyl ) tak jsem ještě upekla borůvkové muffiny. A byly moc dobré.




Maso není pod zeleninou vidět, ale opravdu je tam .............



A tady je důkaz ............. samotná zelenina by mi neprošla




 Dnes jsem vyzkoušela nové těsto. Z této dávky bylo 30 kousků



A tady je recept. Opět rychlý a dobrý.

BORŮVKOVÉ MUFFINY

2 hrnky hladké mouky
1 hrnek pískového cukru
1 kypřící prášek do pečiva
1 kelímek zakysané smetany
1/2 hrnku oleje¨
1 hrnek mléka
2 vejce
miska borůvek

Vejce jsem rozšlehala spolu s cukrem do pěny. Postupně jsem přidávala olej. A začala jsem postupně přidávat mléko a mouku smíchanou s práškem do pečiva. Do formy jsem dala těsto, na něj borůvky a opět těsto.Pekla jsem asi 20 minut na 150 stupňů a potom asi 7 minut na 175 stupňů. Ale každá trouba peče jinak, je potřeba to hlídat.

A to je dnes vše.
Přeji vám všem krásný zbytek neděle.
Vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Evi, tady je to samá lahůdka. Ale borůvkové muffiny jsou naprosto úžasná delikatesa, alespoň pro mě. Já borůvky přímo zbožňuji na všechny možné způsoby. Mám co dělat, abych si neposlintala počítač :-) Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si dala to maso se zeleninou .... ale s rýží:-)))

    OdpovědětVymazat