Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 28. června 2014

A zase ta LUCIE ...............

Ve čtvrtek vystupovala v plzeňském amfiteátru na Lochotíně po 10 letech kapela LUCIE.


Napřed jsem zvažovala jestli mám jít nebo ne, ale potom jsem si řekla, že bych byla blázen kdybych si tenhle zážitek nechala ujít. A v žádném případě jsem nelitovala. Nejlepší koncert, který jsem za poslední roky viděla. Kapela LUCIE do toho dala "všechno" !!!! Skvělé písničky, skvělé efekty, nádherná atmosféra při které lidé zpívali spolu s kapelou. Vůbec mi nevadilo, že v amfíku byla hlava na hlavě. Všude stánky s pivem a různými dobrotami, dostatek mobilních záchodů, takže nebyly ani fronty, prostě od organizátorů dobře zvládnuto. Koncertu se zúčastnilo 20.000 lidí, kteří si to jako já skvěle užívali. Prostě paráda. Kdo šel, určitě nelitoval.











 Koncert končil nádherným ohňostrojem. Počasí se vydařilo co víc si ještě přát. Snad jenom popřát kapele Lucii, aby všechny jejich koncerty proběhly v takové nádherné atmosféře jako byla ve čtvrtek v Plzni.

Všechny vás zdraví
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat