Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 10. května 2014

Můj první chléb

Obdivuji všechny z vás, které jste již dávno přestaly kupovat chléb a pečete si jej. Já jsem se k tomuto kroku tak nějak ne a ne odhodlat. Ale včera jsem si řekla,že je konečně na čase přidat se k vám pekařkám. Receptů na chléb je na internetu asi milión, ale vybrat si ten jeden správný ???? Všechny vypadají krásně, určitě jsou všechny výborné a já chudák nevěděla kudy tudy. Chvilku jsem zoufale projížděla všechny možné stránky až jsem si řekla, že nějak prostě začít musím, a že učený z nebe nespadl.
A tak jsem prostě klikla na recept co se mi zdál nejjednodušší a jala se péci tento boží dar.
Zde je odkaz:
http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=139919
za který děkuji Markétě K.



Potřebné ingredience jsem zakoupila a hurá do toho.


Rozhodla jsem se přidat i cibuli. Jen ji příště osmahnu na trošce oleje. Zadělala jsem těsto a na pomoučené desce jsem ho nechala kynout půl hodiny, jak bylo psáno v receptu.



Těsto kynulo a já se mohla věnovat jiné činnosti ..........



Tady je těsto po půl hodině ..........




Těsto jsem přeložila na třetiny a dala do předehřáté zapékaci mísy vyložené pečícím papírem, kterou jsem nahřála asi 3 minuty v troubě.



A tohle je výsledek .........



Na první pokus dobrý, jen se mi stalo, že byl chléb dole kousek jakoby sražený. To se prý dle informací které jsem stihla nasbírat ráno v krámu stává, když do něj drcnete. Tak to je pro příště. Jinak je chléb výborný a ráno s Lučinou k snídani neměl chybu. Takže první křest ohněm mám za sebou a mohu hledat další recept. Už jsem se i vybavila slunečnicovými a lněnými semínky. Další pokusy mohou začít.

A podle jakého receptu pečete chléb vy ????

Přeji krásný sobotní den
vaše EvaLuna


2 komentáře: