Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 6. května 2014

Ořechové muffínky

Dávno tomu, co jsem se rozhodla zakoupit formu na pečení muffinů. Ale pořád tak nějak nebyl vhodný čas. Buď se mi nelíbila forma, nebo cena a nebo jsem také proletěla kolem regálu s domácími potřebami se seznamem jiných věcí dlouhým na půl lokte a na milou formu jsem ani nevzdychla.
A jednoho dne nastal ten den " D ". Opět jsem šla shánět něco úplně jiného a najednou jak se tak motám mezi regály tak můj zrak spočinul na formách. Prostě asi nastal ten správný čas. Líbila se mi forma, cena a ještě jsem na ni najednou hleděla tak nějak z očí do " očí ".
No a od té doby peču muffiny alespoň 1x za 14 dní a zkouším pokaždé jiný recept. A tak jsem v neděli pekla OŘECHOVÉ MUFFINY podle receptu ze stránek MAMINČINÝCH RECEPTŮ.
A udělala jsem dobře. Muffínky byly výborné. Určitě jsem je nedělala naposledy.



Těsto mi vyšlo krásně na dvě dávky což bylo super.
A kdyby je chtěla některá z vás zkusit tak tady je odkaz:

http://www.mamincinyrecepty.cz/muffiny/orechove-muffiny

Tímto děkuji za skvělý receptík a těm z vás, kdo je budete chtít vyzkoušet přeji
dobrou chuť.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat