Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 4. května 2014

Zahrádka v plném květu

A je to tady, jaro v plném květu a síle. Sice ne každý den a někdy to dokonce vypadá, že by se paní zima chtěla vrátit, ale já pevně doufám, že už se tak nestane. A když už je to jaro tady, rozhodla jsem se i já vyrazit na naši zahrádku. Když se podívám na vás ostatní blogerky jak vám již všechno krásně roste a kvete tak před vámi hluboce, ale opravdu hluboce smekám. Já sice rozeznám petržel od celeru, ale tím moje znalosti  končí.
Letos jsem i já pod tíhou vašich nádherných článků a fotek učinila pokus a zakoupila jsem majoránku a oregano.
Jestli je od sebe rozezním ještě za měsíc až je zasadím vedle sebe si nejsem moc jistá, ale snaha se taky cení.

Zakoupila jsem též ředkvičky, petržel kudrnku a hlavně hrách. Ten miluju v jakémkoli množství. Uvidím jestli budu brouzdat někde kolem zahrádkářství a něco mě ještě " cvrnkne " do nosu. Ale nesmí to být moc náchylné na pěstování, protože preferuji rostliny zasaď, občas zalij a jinak si musíš poradit sám.



a tady máme hrášek, doufám, že z něj bude alespoň něco ....



 a tady chudinka majoránka hned po zasazení .....



A tady se mi krásně rozrostlo, nevím jak se tomu říká, ale je to krásné ............


A tady pampelišky, které jsem nasbírala a uvařila jsem z nich med.


 A tady HORTENZIE, kterou jsem sice na zimu přikryla a zahrnula, ale nevím, nevím .....
No snad se holka zmátoří ...........


A libeček, který sice zatím nesměle vykukuje, ale mám ho každý rok hodně. Miluji ho spolu s petrželovou a celerovou natí nasekat na jemno a dát ho do mrazáku. V zimě do polévek to nemá chybu.

A to je z mého pokusu o zahradničení vše.
Přeji vám všem krásnou neděli
zdraví EvaLuna

3 komentáře:

  1. Hrášek taky můžu ve velkém:-) Nekupuju v zahradnictví, koupim normálně v supermarketu hrách co prodávají na jídlo a ten vyseju.... vyjde to levněji:-))) Koberec máš pěkný, já vysela letos nové semínka tak snad vylezou::-)) Jo a libeček máš hezčí než já:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AJKO díky. Ale co se týče zahrady tak ti nesahám ani po kotníky

      Vymazat
  2. A to něco, co se tak pěkně rozrostlo do polštářů v růžové barvě je plaménka šídlatá (phlox subulata), a to v té bílé se hůř určuje, na fotografii není detail vidět, ale tipuji, že to bude štěničník (iberka vždyzelená/iberis sempervirens) :-)

    OdpovědětVymazat