Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 6. května 2014

Procházka zelenou zahradou ????

Všechny vás zdravím. Dnes byl nádherný slunečný den a já jsem se s mojí kamarádkou rozhodla toho využít.
Domluvily jsme si na odpoledne procházku. Nevím, jak to máte vy, ale mě umí procházka lesem nabít baterky na maximum. A tak jsme vyrazily.
Bohužel nás při vstupu do lesa čekalo poměrně nemilé překvapení v podobě střepů z rozbitých sklenic, které se opakovalo asi po 15 metrech za sebou asi čtyřikrát. Nevím, jestli ten nebo ti, kteří se baví takovým způsobem přemýšlí o tom, že do lesa chodí spousta lidí s malými dětmi a pejsky. A tak jsme se domluvily, že až půjdeme příště, vezmeme si pytel a rukavice a všechno to sebereme a odneseme. Je opravdu hrůza když se jdete projít, načerpat jak já říkám zelenou energii a můžete si zapíchnout střep do nohy. A našlo by se toho samozřejmě víc.
A tak jsme se dnes vracely z procházky odpočaté, ale také smutné z toho, že si my lidé neumíme vážit přírody a všeho, co nám poskytuje.


Tak tohle nadělení nás čekalo při vstupu do lesa .... hrůza co ???




Začínají kvést brusinky ..........



Také jsme viděly nádherné pomněnky ................



Lesní jahůdky ..............




Všechno se zelená ...........




No není to nádhera ???




Fialky .............





A tomuhle my říkáme bouřka ..........




Bohužel jsme narazily také na další " poklady "



 To je opravdu takový problém strčit krabičku zpět do kapsy a vyhodit do kontejneru ????

A to je dnes z mé procházky vše.
Všechny zdraví EvaLuna


2 komentáře:

  1. Jo, pro spoustu lidí to problém je .....
    My taky.... a vždycky jsme říkali netrhej, nebo přijde bouřka:-)))

    OdpovědětVymazat