Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 13. května 2020

Zase se to zvrtlo .............

Všechny vás po delší odmlce zdravím.
V období situace kolem koronaviru mám teď víc času na zahrádky. Ano, píši na zahrádky, protože zahrad máme několik, ale pouze na dvou se vyskytuji jako zahradník. Tedy snažím se.
A i když jsem si řekla, že nebudu své malé plantáže zvětšovat ( rozuměj sázet a sázet ), zatím se mi tak úplně nedaří svým předsevzetím dostát. No, nevadí, ono se časem ukáže kolik toho zvládnu.
Začínají mně totiž zlobit záda a to se s vrtáním v hlíně moc neslučuje.
Ale zatím se snažím jet v módu, koupím jenom to, co potřebuji.
Jako dnes, když jsem volala do zahradnictví, jestli mají bohyšku ( hostu ). Měli tu, co jsem potřebovala. A tak jsem vyrazila s předsevzetím, že popadnu kytku, max. dvě, otočím se na patě a hurá zpátky do auta.



Jak to dopadlo, vidíte na obrázku. Já za to prostě nemůžu. Někdo si kupuje oblečení, a někdo zase něco hezkého kvítí do zahrady. Paní byla moc ochotná, poradila co kam zasadit. To se to potom nakupuje.

Sotva jsem to přivezla na zahradu, začalo pršet. Kytičky jsem tedy nechala zatím v květináčích a počkám, až se umoudří počasí. Ale na déšť si vůbec nestěžuju, to zase ne. Je ho opravdu třeba.

Hezký večer všem přeje
vaše EvaLuna

PS: ale bohyšky jsem přivezla taky😂

Žádné komentáře:

Okomentovat