Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 18. srpna 2019

Odpleveleno

Rekonstrukcí obýváku jsem dala zabrat tělu i mysli a ještě to bude běh na dlouhou trať, ale už se to začíná rýsovat. Obrázky na zdi jsou sice zatím ještě uloženy ve skříni a sedací souprava ještě není objednaná, ale podlaha a vymalování pokoje už je úspěšně za mnou. Vyzkoušela jsem si zednické i malířské práce a zjistila jsem, že to asi tak úplně nebude můj obor.

V době kdy jsem se věnovala rekonstrukci obýváku mi krásně zarostla zahrada. Bohužel plevelem, takže teď jsem svoje snažení přenesla na sběr okurek a pletí záhonků. Je neuvěřitelné kolik bodláků za tu chvilku stačilo vyrůst. Že bych si je tam sama zasázela a teď sklízela plody své práce si tedy opravdu nepamatuju. Naštěstí jdou ty potvory celkem lehce vyndat.
Dnes hlásí pěkné počasí, takže skalka volá............



Poznej rozdíl.

Až okopu skalku, musím se vrhnout na očistu bestových chodníků. To je pro mě práce za trest, ale udělat se to musí.

Hezkou neděli všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat