Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 26. července 2019

Asi to nebyl dobrý nápad

Dovolená, magické slovo, které v mnoha lidech evokuje odpočinek. Já jdu o dovolené proti proudu.
Rozhodla jsem, že se bude předělávat obývák. Pravdou je, že si to po těch sto letech zaslouží.
Venku teploty kolem 40 stupňů a u nás celý byt vzhůru nohama. Jak vám do paneláku naběhne řemeslník se sbíječkou v ruce, je zle. Kdo to zažil, určitě mi dá za pravdu. Prach je úplně všude.
A věci z obýváku taky všude. Sama jsem musela uznat, že máme hodně věcí, jako hodně.
Jsou všude. Všechno je zastavěné, skoro nikam se nedostanu. V bytě jsou uličky jenom na průchod nezbytně nutný a to ještě v mnoha případech bokem. Když potřebujete vystěhovat kompletně celou jednu místnost je to zlý. Tohle budu dávat dohromady ještě na Vánoce.
Když se kácí les, padají třísky a u nás jich padá hodně. Kontejner na odpad je v posledních čtyřech dnech můj nejlepší kamarád. Když jsem zhruba všechno v rámci možností uklidila po elektrikáři, přišla na řadu podlaha.
A protože nic nejde bez komplikací, podlahář zjistil, že nějaký všeuměl před námi spoustu děr jenom neuměle zasádroval a navíc byla prasklá podlaha přes celou místnost. Takže bruska a opět prach všude. Venku písek ze Sahary, doma prach z betonu. Úklid mi komplikuje ekzém, který se mi po neustálém používání rukavic udělal na rukou. Večer chodím spát v bavlněných rukavicích s rukama namazanýma kortikoidovou mastí.
Jedinou výhodu v panujících vedrech vidím v tom, že bude dobře schnout stěrka na podlaze.

zdroj: bydlení instory.cz

I takhle může vypadat zasloužená dovolená ..............

S hadrem v jedné a se smetákem v druhé ruce vás zdraví
vaše EvaLuna



1 komentář:

  1. Tak já si myslím, že takhle to má docela velké množství lidí. Já si beru většinou dovolené dvě. Jednu trávím doma pracovně. Malování, nějaké drobné rekonstrukce a pak jednu trávím někde v teple u moře. Ještě štěstí, že mi pomáhá virtuální asistentka, jinak bych měl asi smolík a měl bych jenom tu pracovní. :))

    OdpovědětVymazat