Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 24. srpna 2019

Počasí přeje zahradníkům

Tenhle týden byl co se týče teplot pro zahradníky přímo ukázkový. Kromě úterý kdy u nás pršelo a nedalo se jít na zahradu se mi podařilo okopat skalku a vyčistit kousek chodníku. Bohužel ta větší část mě teprve čeká. Nevím kde se ten plevel bere a trávě stačí opravdu jenom malá spára. Ale jdu na to s rozvahou jako děda Lebeda😏. Co bude, to bude. Zítra bych chtěla vytrhat ze záhonu okurky, protože jejich čas se pomalu chýlí ke konci. Uvidíme jaké bude počasí. Ten víkend je snad kratší a kratší.





Naštěstí mám pomocníka z Mounfieldu a s ním jdou spáry čistit dobře. Jenom ty kolena už mě neposlouchají jako kdysi.



Radost mi dělá bílá levandule, která se začala krásně rozrůstat.
Příští rok už by mohla kvést.


Přesadila jsem denivku, protože jsem ji měla pod stromem ve stínu a asi to pro ni nebylo to pravé ořechové. Jako doplněk jsem tam ještě plácla trávu, kterou jsem koupila v Hornbachu.
A teď zalévat a zalévat aby všechno stihlo do zimy zakořenit.

Hezký zbytek sobotu všem přeje
vaše EvaLuna




2 komentáře:

  1. Jsem zaostalá :-), já vůbec nevím, že je levandule taky bílá.
    Hezké dny a zahradničení zdar!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je i růžová, dokonce několik odstínů. Tu jsem si koupila také, ale zatím je malá. Hezký den i tobě.

      Vymazat