Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 13. května 2019

Zkouška odvahy

Tak tu jsem podstoupila dneska na zahradě, vlastně před ní. Čekalo mě totiž sekání novým křovinořezem. Ono tedy i kdyby mě čekalo starým, vyšlo by to nastejno. A proč ? Protože jsem s ním ještě nikdy nesekala.
Na sekání sekačkou jsem skoro odborník, na pomocníka do ruky co vypadá jako nůžky na baterii taky, ale křovinořez byla dnes moje premiéra.

Kdybych to sekala srpem (což taky neumím ), vyšlo by to ožižlání plevele asi nastejno.
Ale účel to splnilo, já mám bordel před zahradou " posekaný ", stejně je tam všude jenom kozí noha takže na design jsem nehleděla. Z mého pohledu křest ohněm dopadl na výbornou. Jenom si asi budu muset koupit nějaký igelitový obleček, protože jsem si chytře vzala tepláky a tričko s dlouhým rukávem a ani z jednoho kusu mé garderoby nechtěla tráva potvora pustit. Vážně jsem přemýšlela o tom, že domů pojedu jenom ve spodním prádle.
Nakonec jsem to ze sebe v rámci možností oklepala, ale o oblečku začínám opravdu vážně uvažovat.

Čeká mě totiž ještě posekání zapomenuté zahrady a tam je kozí noha všude a ještě půl metru vysoká. Vegani by se tetelili blahem, mé nadšení už je o poznání menší. Ale jednou jsem ji adoptovala, tak se pokusím dát ji do stavu alespoň vzdáleně připomínající zahradu.







Malinký rozdíl je vidět. Dělala jsem co se dalo.

Stihl jsem okopat i jahody, ale zase jsem je na noc raději přikryla. Přeci jenom ještě hlásí přízemní mrazíky.
Takže po zmrzlých odplachtuji a zbytek nechám na matce přírodě.




 Zase má pršet, takže se snažím při pěkném počasí na zahradách pokračovat step by step.

Hezké pondělí vám všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat