Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 25. května 2019

Mít či nemít ?

Zamilovala jsem se, jezdím kolem nich každý den. Rostou na kraji lesa a je jich tam hodně, jako fakt hodně. Žlutý kytičky kam se podíváš. Dnes jsem jela na chatu k našim a po cestě jich taky bylo mraky. A tak jsem začala pátrat co je to vlastně za keře co tak všude krásně kvetou. Nebyla jsem líná zastavit auto a jednu si vyfotit. Doma jsem začala pátrat a Google ukazuje, že by se mohlo jednat o čilimník ( janovec ) metlatý.
Jistá si nejsem, ale začínám zcela vážně uvažovat o tom, že si jeden pořídím do zahrady.
Líbí se mi totiž moc. Je jedovatý, ale to by asi v mé zahradě nebyl první ani poslední. Postupně zjišťuji, že mám na zahradě jedovaté skoro všechno. Jíst ho v žádném případě nehodlám. Uvidím jak se rozhodnu. Co myslíte ?
Byl by v záhonu krásný ? Nebude příliš invazivní ? Abych si za pár let nedrbala hlavu co jsem si tam zasadila.





Fotky nic moc, fotila jsem v rychlosti mobilem. Začalo totiž poprchávat a obloha byla úplně černá.
Nakonec z deště sešlo, mraky rozfoukal vítr a zase je klid po pěšině.

Hezkou sobotu vám všem
přeje vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat