Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 28. září 2017

Může za to Lidl a první vánoční dárek ..........

V pondělí jsem byla nakoupit v Lidlu a mě zaujal poměrně velký výběr chryzantém a vřesů. Doslova za pár korun. A i když normálně podzimní truhlíky nedělám, neodolala jsem a něco málo hodila do nákupního koše. Takže jsem předevčírem vyhodila ty mé, pravda již trošku unavené letničky a místo nich jsem zasázela vřesy a chryzantémy. A také jim to spolu v truhlíkách sluší, že ???



Nápad na dárek pro mého tátu jsem dostala, když jsme byli minulý týden skládat na chatě dříví.
Jeho koše už jsou opravdu na odpis, takže jsem neváhala a objednala nové.
Ještě do nich přikoupím balené třísky na podpal co prodávají v Hornbachu, Pepo a nějaké krásné dlouhé sirky a budu mít můj první letošní vánoční dárek.
Koše jsou opravdu krásné a jako milý dárek jsem dostala i paličku na nabírání medu.






Pokud by někdo zjistil, že jeho koše na dřevo už by také potřebovaly obnovit, níže je odkaz na firmu,kde jsem je kupovala já. Za mně velká spokojenost.

http://www.drevoaprouti.cz/catalog/proutene-kose-na-drevo


Krásný svátek vám všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat