Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 29. září 2017

Který je ten pravý ????

Ráno zahrada, kde jsem se snažila vysvobodit jahody ze spárů plevele což se celkem povedlo, odpoledne  kino s Reese Witherspoon ve filmu " KTERÝ JE TEN PRAVÝ ??? ".
Chvíli jsme s kamarádkami přemýšlely jestli máme jít, recenze na ČSFD nebyly úplně nic moc, ale potom jsme si řekly proč ne. A víte co ??? Nám se to líbilo. Asi člověk občas potřebuje film kde není žádné násilí a to tenhle film splňoval dokonale. Reese je úžasná a ve filmu jí to moc a moc sluší. A rodný dům kam se ve filmu jako Alice se dvěma dcerami přestěhovala zpět poté co odešla od manžela který na ni a na děti neměl nikdy čas. Bomba !!! Ten mi říkat pane tak jsem šťastná jako myš.

zdroj obrázku: kinodum.cz

Nebudu prozrazovat jak to nakonec dopadne. Co kdyby se chtěla některá z vás jít na film podívat ?
Na druhou stranu na trailer na ČSFD se klidně podívat můžete.

https://www.csfd.cz/film/510945-ktery-je-ten-pravy/videa/

Přeji krásný páteční večer.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat