Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 29. září 2017

K podzimu švestky prostě patří ..........

Když jsem je uviděla v Lidlu, dostala jsem na ně hroznou chuť. A hned jak jsem je přitáhla domů, sedla jsem si k internetu a jala se hledat nějaký recept na švestkový koláč. Na Pinterestu je jich celkem dost a já jsem se přes různé recepty doklikala až na stránky Pradobroty.
A tam byl, švestkový s tvarohem. Hned jsem ho musela vyzkoušet. A musím říct, že je naprosto luxusní. Napřed jsem měla trošku obavy jak spolu budou ladit švestky s tvarohem, ale moje obavy byly rozptýleny hned jak jsem ho vytáhla z trouby. Rodina měla stejný názor, takže jsem ho pro velký úspěch pekla včera podruhé. No a už zase není...........
Ale co, důležité je, že nám všem chutnalo.




Takže jestli vás honí mlsná a máte někde v dosahu švestky tak ho můžete vyzkoušet.
Tímto děkuji autorce tohoto receptu Marcele z blogu Pradobroty za výborný recept.
Odkaz na recept zde:

http://www.pradobroty.cz/2015/09/linecky-kolac-plny-tvarohu-se-svestkami.html

Přeji všem krásný pátek
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat