Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 11. září 2016

Japonský turista v Berouně

Tak nějak jsem si připadala, když jsem dnes s foťákem pobíhala mezi stánky na keramickém trhu v Berouně. Počasí nám přálo, sluníčko svítilo a my jsme byli rádi, když jsme občas vešli někam do stínu. Na trzích jsem byla poprvé a musím říct, že se mi tam opravdu líbilo. Vzhledem k tomu, že trh se konal i včera, bylo tam lidí sice dost, ale dalo se. Hlavní nápor nás asi minul.
A to bylo jenom dobře. K vidění bylo keramiky opravdu moc, moc a moc. Také jsme velmi ocenili naprostou připravenost města Berouna, zaparkovat se dalo úplně v pohodě, všechno značené. A na trzích byla opravdu jenom keramika a stánky s jídlem a pitím. A tak to má být.














Takže po vzoru japonských turistů, přijít ke stánku, pokochat se, vyfotit a jít ke stánku vedle.  Ani jsem všechno nefotila, protože by mi určitě nestačila karta ve foťáku. A samozřejmě jsem i něco málo koupila.
A proč jako japonský turista ? Protože když jsem byla před lety ve Francii, říkala nám naše průvodkyně, že turisté z Japonska toho mají na programu většinou tolik, že na zájezdech jenom fotí a až doma na fotkách zjistí, co všechno vlastně viděli. No a já jsem si dnes připadala tak trochu stejně.

Kdo trhy v Berouně zná, ví, jaké množství stánků tam bývá. A kdo ne, tomu návštěvu trhů opravdu doporučuji.

Přeji všem krásnou slunečnou neděli.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Evi škoda že jsi nečetla můj páteční článek, kdy jsem zjišťovala kdo do Berouna kdy pojede. Mohly jsme se tam potkat... Taky jsem byla v neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ale já jsem totálně nestíhala. Snad příště.

      Vymazat