Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 10. září 2016

Farmářské trhy Plzeň

Dneska jsem se byla s kamarádkami podívat na farmářských trzích v Plzni. Jen tak - ze zvědavosti.
Sraz na náměstí u kostela u andělíčka.



Nevěřili by jste, kolik lidí si za tu chvilku co jsme tam stály bylo na andělíčka sáhnout, pro štěstí. Říká se, že když máš nějaké přání a na andělíčka si sáhneš, on ti ho splní. Taky už je chudáček celý ošoupaný, ale je to takový plzeňský symbol pro štěstí.



Počasí se povedlo, možná až moc. Sluníčko svítilo a už kolem půl desáté bylo pěkné horko.



Takže jsme zašly na kávičku a něco dobrého k ní. Ale co vybrat ? No poradily jsme si. Jsme přeci holky šikovné.




U mě to vyhrál mrkvový koláč, výborný a kamarádka si dala brownies. Taky výborný.
Posilněny jsme si trhy pomaloučku prošly a naše kroky se zastavily u stánku s oleji. Obě jsme si koupily makový olej. Má vysoký obsah vápníku, hořčíku a nezanedbatelný je i podíl železa a vitamínu E. Zkusíme a uvidíme. Já jsem si k němu vzala ještě olej z ostropestřce s bazalkou.





Na výběr jich bylo docela dost, takže až nám dojdou, můžeme zase vyrazit na nákupy. Oleje jste si mohli dát na kousek chleba a na místě ochutnat.


Hned vedle byl stánek se šťávami, pečenými čaji, ale tenhle sortiment já znám. Co mě zaujalo, bylo ovoce do jogurtu. Mňam. 

A to je z našeho " průzkumu trhu " vše.

Přeji všem krásnou slunečnou sobotu.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat