Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 25. října 2015

Růže kam se podíváš ....

Včera jsem se potulovala na internetu. Vlastně jsem ani nic nehledala. Jen jsem klikla tuhle a támhle a tak jsem se doklikala až na Modrou střechu. A tam mě zaujal recept na Jablečné růžičky z listového těsta. A hlavně tam byl dovětek snadno a rychle. Na to já slyším. Takže jsem se okamžitě začala zajímat co že za dobrotu je to to snadno a rychle. A holky na Modré střeše vůbec nelhaly. A protože odkaz na receptík byl na youtube v angličtině a mě se moc nechtělo soustředit se na to co mi to ta paní vlastně říká ( i když mě trošku hryzalo svědomí - no paní učitelce na angličtinu se raději nepochlubím ) tak jsem se jala hledat recept, kde na mě budou hodní a budou psát nebo mluvit česky. A povedlo se. Obojí - recept i Jablečné růžičky. Když jsem růžičky upekla, všimla jsem si, že hned vedle " mého" receptu je i ten původní v angličtině. A tak jsem zjistila, že jsou vlastně recepty dva. Takže výzva v podobě vyzkoušení druhého receptu na mě pořád čeká ................. v těch mých totiž není marmeláda, ale jenom skořice a moučkový cukr. Takže zítra ( možná ) koupím další listové těsto a hurá na recept č. 2. Ale kdyby náhodou ne, jeho čas někdy určitě přijde.





a tady odkaz kdyby se chtěl někdo inspirovat a růžičky si vyzkoušet - třeba k nedělní kávě jako my.

http://varitslaskou.blogspot.cz/2013/10/jablecne-ruzicky-z-listoveho-testa.html


Přeji všem krásný zbytek neděle i s posunutým časem na který si  zase budu zvykat minimálně týden.
Ještě že mi v tom středeční volno " trošku " pomůže.
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna


1 komentář: