Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 15. října 2015

Něco nového do knihovny

Jako malá holka jsem doslova ležela v knížkách. I dnes si samozřejmě ráda sem tam nějakou knížku přečtu, ale už není tolik času a hlavně, když už si nějakou tu knížku vezmu do ruky a lehnu si s ní na gauč, většinou po pár stránkách začnu usínat. Ale když jsem se v sobotu náhodou vyskytla v knihkupectví, tak jsem samozřejmě neodolala a něco málo nového pokoupila.
Sice jsem šla cíleně jenom po jedné knížce, ale znáte to. Procházíte regály a najednou zjistíte, že by se vám těch knížek vlastně hodilo víc, mnohem víc..........



Tak tuhle knížku od paní Lednické jsem vzala do ruky jako první. Opět jsem si řekla, že když bude ta zima a teoreticky i více času, tak bych mohla opět oprášit moje poznámky staré ani nevím jak dlouho a začít sestavovat rodokmen. Sama jsem zvědavá jak daleko se dostanu a hlavně jak dlouho mi mé nadšení a zápal pro věc vydrží ..........



Tahle mi zase padla do oka náhodou, ale když už jsem se rozhodla, že s těmi bylinkami začnu trošku koketovat tak tito autoři jsou trefa do černého.


O antistresových omalovánkách jsem četla v jednom časopise a samozřejmě jsem si je do košíku přihodila.



A tohle bude vánoční dárek pro osobu mému srdci velice blízkou. Tak doufám, že se bude líbit.




A když už jsem tak bloumala mezi regály tak jsem si ke knížkám přihodila i barvy na sklo a hned jsem je doma musela vyzkoušet. První dávka šípků už je usušená a tak jsem jim udělala slušivou skleničku s malovanými šípky. A jak se tak dívám, tak ty namalované mi na fotce splynuly s těmi opravdovými ve sklenici.

A to je z mého sobotního nákupu vše.
Venku je dnes opravdu ošklivě a tak se asi pustím do pátrání po mých předcích:)
Spousta matrik už je přístupná na  internetu tak se pokusím vypátrat nějakého mého prapra ....
Držte mi palce !!!
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. No jo, máš pravdu, těch namalovaných šípků jsem si nevšimla .... až když jsem si to přečetla:-)))

    OdpovědětVymazat