Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 23. listopadu 2015

První vlaštovka .........

V sobotu jsem se doslova vybičovala a zadělala na úplně první letošní vánoční pečivo. Sice jsem se musela trošku přemlouvat, ale nakonec jsem zadělala těsto a v neděli upekla první várku pracen.




Musím říct, že mi holky udělaly ohromnou radost a vyklápěly se úplně sami. Dopoledne bylo u nás zataženo, musela jsem si na ně chvilku i posvítit, ale potom se počasí trošku umoudřilo a chvilkami vysvitlo i sluníčko. 






Večer jsem stihla ještě návštěvu kina. Film SPECTRE. Poslední bondovka s Danielem Craigem.
Sice jsem odcházela z kina se smíšenými pocity, ale jak pravila kamarádka, ber to tak, že máš čárku za návštěvu kulturní akce. Asi jo.....









zdroj Google


A jak jste na tom s pečením vy ??? Už jste začaly nebo u vás vypukne pečení až v příštím týdnu ???
Já jsem se rozhodla, že to letos nebudu přehánět a upeču jenom pár našich oblíbených druhů.

A to je z mého kulturně-pečícího víkendu vše.
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna









1 komentář: