Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 17. září 2015

SALÁT GYROS

Včera byla  večeře opět ve znamení kulový blesk, protože jsem odcházela do divadla a potřebovala jsem udělat něco rychlého k jídlu.
Minulý týden jsem dostala od kolegyňky z práce nový receptík a tak jsem ho hned musela vyzkoušet.

Vyhovovala mi rychlost přípravy i použité ingredience. Ono také když domů přijdete v pět a v šest už jste na odchodu tak vám ani nic jiného nezbývá.

Původní recept je z 1 kg masa, já dělám z poloviční dávky.

GYROS SALÁT

1 kg kuřecího nebo krůtího masa ( používám krůtí )
promíchám s jedním sáčkem koření GYROS (  použila jsem půlku sáčku ) a osmažím na pánvi, potom nechám chvilku vychladnout a dám na cedník odkapat přebytečný tuk z pánve. Maso dám do misky a lehce pocákám kečupem, poházím kouskem na jemno nakrájeným pórkem a znovu pocákám kečupem.
Přidáme asi 3 na jemno nakrájených sterilovaných okurek nakrájeným na malé kostičky ( já jsem je vynechala, protože prostě došly ).
Rozpůlená cherry rajčátka, potřu majolkou a navrch dám natrhané čínské zelí ( já jsem nahradila ledovým salátem ) a dám do ledničky odležet. Správně se má salát odležet do druhého dne. Tak pokud se vám povede dát na lednici zámek, určitě doporučuji. U nás záleží na tom, kdo se zrovna vyskytne doma.






 


My salát promícháváme až na talíři ................

Dobrou chuť !!!
vaše EvaLuna






1 komentář: