Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 27. září 2015

Pečený čaj - konečně

Krásný dobrý nedělní večer všem.
Včera jsem se rozhodla, že konečně dokoupím suroviny na výrobu pečeného čajíku. Vlastně mě k tomuto rozhodnutí tak trošku dokopala taška plná jablek co jsem dostala od známého. Když se mě ptal kolik jablek budu chtít tak jsem mu řekla pár na jídlo a pár do štrúdlu. Přinesl plnou igelitovou tašku takže buď si myslel že jíme jablka celé dny a nebo že asi peču hodně štrúdlů. Ale nakonec jsem za ně byla ráda, protože mi krásně doplnily suroviny k čajíku.
Takže jsem se dopoledne dokopala k tomu, že jsem vše pěkně omyla, nakrájela na kostičky a příprava mohla začít. Čaj jsem dělala ze dvou kg ovoce a měla jsem celkem 5 skleniček o obsahu cca 0,33 l.  Naši kluci to moc nemusí, ale já a manžel ho máme rádi. Takže jeho konzumace zbude asi na nás.
I když o jednu skleničku projevil zájem můj taťka a tak jsme mu jednu vzali, když jsme se dnes odpoledne za nimi byli podívat na chatě. Když jsme dorazili, tatínek zrovna řezal dříví a tak jsme si ještě udělali brigádu a pořádně jsme si při ní protáhli těla. Kam se za tím hrabe jóga nebo nějaké jiné cvičení.






A taky jsem byla včera na zahradě zasadit vrbu, kterou dostal manžel od známého.
Jedná se o JAPONSKOU VRBU, a protože jsem do té doby ani nevěděla že něco takového existuje, tak jsem samozřejmě zase požádala o pomoc strýčka GOOGLA.






Zatím je to ještě takové mládě vrby, ale obrázky na internetu vypadaly při květu opravdu moc hezky.
Tak uvidíme jestli uvidíme. No a abych se dnes nenudila tak jsem ještě zkusila OVESNÉ SUŠENKY.
Vzhledem k tomu, že jsme se dnes v podstatě nikdo nevyskytoval doma budou k zítřejší snídani.
Tedy jestli o ně bude zájem, protože ovesné vločky, med, slunečnicová semínka .....to bude pro moji rodinu asi moc zdravé.



To je z dnešní neděle vše, pokud bude někdo z vás v noci vzhůru, nezapomeňte pozorovat z neděle na pondělí časně ráno tzv. Krvavý úplněk. Dojde k úplnému zatmění Měsíce, který bude navíc v úplňku a nejblíže Zemi na své dráze. Měsíc bude obří a chytne nezvykle narudlý nádech, kvůli kterému se mu říká KRVAVÝ. Bude totiž možné vidět jak KRVAVÝ MĚSÍC tak SUPER MĚSÍC neboli SUPER ÚPLNĚK,  ale i ÚPLNÉ ZATMĚNÍ MĚSÍCE !!!! Mělo by se jednat nádherný zážitek tak pokud se vám podaří být kolem 2:50 hod. ráno vzhůru určitě si tuto podívanou nenechte ujít. Celý průběh zatmění by měl trvat celkem 1 hodinu a 12 minut. Pokud to propásnete na další si budete muset počkat až do roku 2033. A to je docela dlouho............

hezký zbytek neděle vám všem přeje
vaše EvaLuna




Žádné komentáře:

Okomentovat