Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 29. prosince 2014

Střípky z Vánoc

Dnes jsme se u nás probudili do zasněženého rána. Včera ještě ani vločka a dnes chumelí a chumelí.
Máme tento týden službu tak jsem ráno vyrazila s hrablem a koštětem zamést sníh před našimi vchody. Chlapi v práci takže to zbylo na mně ( jako vždycky ). Ale nestěžuji si, pěkně jsem se po ránu provětrala a rozcvičila. Domů jsem dorazila s tvářičkami červenými jako jablíčka.
Včera bylo ve znamení totálního relaxu. K obědu jsem uvařila TAGLIATELLE s kuřecím masem a zeleninou co lednička dala. Nedala toho sice moc, ale na oběd to stačilo.
Byla to celkem příjemná změna po všech těch řízcích a kachně.
Maso jsem nakrájela a orestovala, osolila, opepřila a přidala koření na grilování masa a trošku kari.
Potom jsem přidala papriku, cibuli a sušená rajčata, která jsme si v poslední době oblíbili.
Před dohotovením jsem zakápla trochou šlehačky a oběd byl na stole. Zmizel rychlostí blesku.




Po obědě jsme si dali kávičku a potom jsem trošku malovala. Obraz je pro synka, kterému se líbil na Pinterestu. Barvy jsem přizpůsobila barvám v bytě tak uvidíme.Nakonec strčit do skříně ho může vždycky.


Je zajímavé, že na fotce nic moc, ve skutečnosti vypadá o hodně lépe.
Když už jsem začala cítil záda ( malování u kuchyňského stolu není úplně to pravé ořechové ) tak jsem na gauči zaujala polohu ležícího střelce, udělala si čaj s citronem a medem, zapálila svíčky a dočetla knížku, kterou mi přinesl Ježíšek. Je od mé oblíbené autorky Julie Garwood. Trochu krimi, trochu růžová knihovna.



K mé velké radosti mi krásně kvete hyacint. Má nádhernou růžovou barvičku. Barva obalu na květináči nelhala.



Svícínky koupené loni v KIKu mi dělají radost, zapaluji každou chvíli. Ještě že jsem si udělala opravdu velkou zásobu v IKEE když jsem tam byla naposledy.


Tak a to je z mé opravdu relaxační neděle vše.
Kdo má ještě dovolenou jako já tomu přeji ať si užívá zaslouženého volna. Kdo musí do práce tomu přeji, ať mu to v práci rychle utíká.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat