Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 30. prosince 2014

Když se daří tak se daří ..............

Včera jsem se tady rozplývala nad tím, jak jsem si protáhla celé tělo při odhrabování sněhu. Večer jsem šla ještě na dvě hodiny se známými na bowling a výsledek ? Dnes mě bolí celé tělo. No už asi opravdu nejsem nejmladší. Také jsem šla ráno odmést sníh z auta a pokoušela se ho nastartovat. Bohužel ani nevrklo. Baterie totálně vybitá. Sice jsem to tak trošku čekala, ale také tak trošku doufala, že ty mrazy moje baterie přežije, no nepřežila. A tak jsem volala mému známému co nám celý rok spravuje auta. Přes startovací kabely si autíčko odvezl s tím, že to bude chtít asi koupit novou baterii do auta. Jo, jo. Když se daří tak se daří. Naštěstí se nepotřebuji nikam přiblížit. A tak jsem si zapálila svíčky, do pícky na jablka jsem jedno šupla, přidala skořici a hřebíček a vyndala knížku z knihovny, na kterou jsem se dva měsíce nedostala. Všechno zlé je pro něco dobré.




Také jsem po dlouhé době vyndala tarotové karty a vytáhla si kartu pro dnešní den. HVĚZDA.
Tato karta značí ticho, stav meditace, zklidnění mysli, které pročišťuje vnímání. Naděje. Jasná vize příštího správného kroku. Energie, kterou nám dává tato karta, nám díky své nadčasovosti dává to, co potřebujeme. JASNO,KLID A NADĚJI, abychom dokázali pokročit vpřed za svým cílem.


Jo, tak to by šlo ................

A musím se pochlubit ještě jednou nádherou, kterou jsem dostala od kamarádky.





Vánoční tác. Když jsem rozbalila krabici, úplně se mi zatajil dech nad takovou nádherou....
Moc a moc děkuji.

Pro dnešek se loučím, za chvíli jdu na návštěvu ke švagrové. Podívat se, co dostaly dětičky od Ježíška a přinést jim maličkosti co jim přinesl Ježíšek u nás.

Přeji vám všem krásný zbytek úterního odpoledne.
vaše EvaLuna

3 komentáře: