Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 27. prosince 2014

Milý Ježíšku děkuji .................

U nás se letos vánoční dárky nesly v duchu elektroniky. Manžel i syn dostali nové mobily. Druhému synkovi přistála pod stromečkem pračka. To byly ty největší dárky. A samozřejmě nechyběla ještě spousta dalších maličkostí, které dělají radost. A mně nadělil Ježíšek nový foťák. Už se asi nemohl dívat na ten můj 10 let starý, ze kterého se při zapnutí linuly divné zvuky. Je nádherný, ale asi si budu muset zaplatit nějaký kurz na jeho používání. Musím říct, že takový dárek jsem opravdu nečekala.
Mám radost, konečně budou fotky vypadat jako fotky a ne jako šmouhy. Tedy alespoň doufám, že to bylo foťákem a ne mýma " volšovýma rukama ".
Takže mi držte palce ať tohohle nového člena naší rodiny zvládnu.





A co vy ????
Dostali jste pod stromečkem něco co jste vůbec nečekali a udělalo to stráááášně velkou radost ????

Přeji vám všem krásnou i když poněkud mrazivou sobotu.
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Evi, já letos také dostala úžasný foťák. Vůbec jsem to nečekala a mám z něj obrovskou radost.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat