Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 31. března 2014

Tak trochu PAELLA

Synek začal intenzivně navštěvovat posilovnu a to se rovná zvýšené konzumaci rýže. Takže jsou z nás všech poloviční Číňani a při týdenním velkém nákupu vypadám u pokladny jako pašerák rýže.
Ale co bych pro synáčka neudělala. A protože už mám omáček s rýží, rizota apod. plné zuby začala jsem intenzivně pátrat co bych tak ještě ukuchtila. Kolegyně se při obědě zmínila o tom, že o víkendu vařila PAELLU. A tak jsem včera odpoledne sedla k notísku a přítel GOOGLE nabídl hned několik receptů.
Ovšem skoro ve všech bylo něco co já nerada. A já když to nerada tak to prostě nevařím. A tak jsem pospojovala více receptů a vznikla z toho taková mišmaš PAELLA. Odborníci by mě na místě rozcupovali, ale rodinka si šmákla a to je hlavní.




Na oleji jsem orestovala dvě cibule nakrájené na jemno. Potom jsem přidala na malé kostičky nakrájená kuřecí prsa a orestovala je. Potom jsem maso posypala směsí PAELLA koření od Antonína, které jsem k tomuto účelu zakoupila. Mimochodem ta směs je skvělá.


Po orestování masa jsem přidala na kousky nakrájenou žlutou a červenou papriku a přidala z mrazáku mražený hrášek. A dva stroužky česneku. Dále jsem přidala půl konzervy loupaných rajčat, opět zamíchala a přidala jsem 1 1/2 hrnku propláchnuté rýže a zalila jsem to 3 hrnky vroucí vody. Všechno jsem  nechala bublat na sporáku na mírném ohni asi 30 minut než se rýže uvařila a voda vypařila.



 Rodina měla boule za ušima a já mám vařeno ještě na zítra.



A všichni jsou spokojení a já mám zase nový recept.
A to je dnes vše.
Dobrou noc vám všem přeje¨
EvaLuna

PS: za kvalitu nebo spíše nekvalitu fotek se omlouvám, ale je to foceno večer a to naše osvětlení nad sporákem není nic moc.

2 komentáře: