Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 15. března 2014

A je to tady ............

Ano, je tady. Moje zlatá, úžasná alergie na časné pyly se konečně dostavila v plné síle. Jsem na ni za ta léta poměrně zvyklá a tak mne jen letos překvapila o pár týdnů dříve. Z toho by se nestřílelo, kdyby k sobě záludně nepovolala ještě teplotu. A tak jsem se musela ve čtvrtek potupně odplazit z práce dříve a celý čtvrtek odpoledne a pátek proležet v posteli. Tak ani nevím, jestli mám alergii s teplotou nebo jenom obyčejnou chřipku jako trám. Indicie jako rýma a kašel odpovídají oběma " radostem " a ve finále je to asi úplně jedno. Dnes už se cítím mnohem lépe, protože jsem byla opravdu vzorná. Dokonce tak moc, že jsem oba dva dny ležela v posteli a hodně jsem se potila se a taky hodně četla. Za dva dny jsem přečetla celou trilogii od Nory Robertsové o Klíčích !!!! Bylo tam trochu tajemna, hodně lásky, přátelství a porozumění sama sebe i ostatních kolem vás. Četlo se to skvěle. Takže všechno zlé je pro něco dobré.
Sice mám ještě pořád rýmu jako trám a kašlu jako starý pes, ale teplota ustoupila a cítím se mnohem líp než ve čtvrtek. To mi bylo jako bych někomu skládala do sklepa uhlí celou noc. Možná, že je to i pravda a já si to jenom  nepamatuji. Tak jestli někomu z vás ve sklepě přibyla hromada uhlí bez vlastního přičinění, není zač.

A kdyby měl někdo z vás rád nenáročné oddychové čtení tak tuhle TRILOGII doporučuji.







A to je pro dnešek vše. Hodně zdraví všem přeje a
všechny vás zdraví EvaLuna

1 komentář: