Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 2. července 2018

Neděle - 2 pohárů

Neděle - 2 pohárů

Poháry nebo kalichy vyjadřují emoce, vášeň, duchovno a jsou spojeny s vodním živlem.
Dvojka pohárů znamená přátelství, zlepšení spolupráce s ostatními.
Nastává čas pro navázání nových vztahů, a to nejen romantických, ale i přátelských a obchodních.

Nezapomeňte, že každý vztah má příběh a 2 pohárů nám ukazuje jeho počátek, kdy se obě strany teprve vzájemně poznávají. Dvojka pohárů nám také ukazuje, že tento vztah bývá rovnocenný.

Ciro Marchetti Tarot snů
No nevím, já jsem se v neděli přátelila celý den s hadrem v ruce, partnerství to bylo určitě rovnocenné a stejně tak jsem se rovnocenně přátelila se sekačkou na trávu. Ale pravda je, že mě nezklamal ani hadr, ani sekačka.
Synek se byl podívat s přítelkyní v Karlových Varech. A přivezl mi magnetku, protože ví, že jsem s nimi začala obkládat ledničku. Potěšilo mě moc, že nezapomněl na svoji starou, vetchou matku😁

Tím končí můj týden s tarotovými kartami, ale holky nebojte, já vás zase někdy vytáhnu na světlo.

hezký večer všem
přeje vaše EvaLuna




Žádné komentáře:

Okomentovat