Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 23. července 2018

Čarodějnice

minulý týden mi přišla z knihovny SMS, že kniha, kterou jsem si objednala je pro mě k mání.
Mám ráda knížky od  Camilly Läckberg a vzhledem k tomu, že vyšla další její knížka, nemohla jsem si ji nechat ujít.
Ani tentokrát Camilla nezklamala, jenom mi přišlo, že jsou tam pasáže, které knížku zbytečně prodloužily na celkových 664 stran !!!!
Přesto jsem to dala za dva dny. V televizi stejně nic pořádného nedávají a tak jsem se mohla do knížky pořádně zakousnout.



Anotace:

Když se nedaleko Fjällbacky ztratí malá Linnea, vyplují na povrch tragické vzpomínky. Před třiceti lety zde zmizela holčička, kterou později našli zavražděnou. Za její smrt byly odsouzeny dvě třináctileté dívky, které pro svůj věk unikly vězení. Jedna z nich tu vede tichý život, druhá se poprvé od tragédie vrací zpět. Poté co Linneu najdou, pustí se Patrik za pomoci Eriky do vyšetřování. Začíná hon na čarodějnice, který přinese strašlivé následky.

Takže jestli potřebujete knížku na odpolední opalovačku, vřele doporučuji.
Tým Patrik a Erika totiž vždy všechny vraždy vyřeší.

přeji všem krásný slunečný den.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

.

2 komentáře:

  1. Tuhle autorku vůbec neznám, tak po ní v knihovně někdy mrknu.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tohle je série švédských krimi. Zkus nějakou a uvidíš sama jestli se ti bude líbit.

      Vymazat