Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 18. března 2018

My čekali jaro

a zatím přišel sníh a mráz. Včera sněžilo celé odpoledne a vypadá to, že asi i celou noc. Budu se muset vybičovat a jít na parkoviště najít autíčko a omést z něj sníh, abych ho ráno vůbec našla.
Po chřipce jsem pořád unavená, nějak se z ní nemůžu zmátořit. Asi už fakt nejsem nejmladší a tělu to trvá déle než obvykle. No budu bojovat, stejně mi nic jiného nezbude.

V týdnu jsem vytáhla ze šuplete semínka bylinek a kytiček, tak budou muset holky ještě chvíli  počkat. Přeci jenom se mi nechce sázet bylinky do sněhu !!!
No, uvidíme co nám počasí ještě připraví za překvapení.

A protože je venku zima, dostala jsem chuť na něco sladkého ke kafíčku. Volba padla na perníkové muffinky, které jsem před chvílí vytáhla z pece.



Jsou plněné švestkovými povidly, tak doufám, že si pochutnáme.
A tady je recept:

400 g polohrubé mouky
2 lžíce kakaa
1 prášek do pečiva
2 lžíce perníkového koření
180 g cukru krupice
250 ml mléka
1 vejce
100 ml oleje
povidla

Šlehačem jsem ušlehala těsto, nandala do 3/4 do košíčků, přidala na špičku lžičky švestková povidla a na ně ještě lžičku těsta.
Pekla jsem v troubě na 175 stupňů 20 minut.

Přeji všem krásnou, i když mrazivou neděli.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat