Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 31. března 2018

Mazanec jeden mazanej

jsem včera upekla. Jak jsem již psala v některém z dřívějších příspěvků, nerada něco peču z kynutého těsta, protože je to běh na dlouhou trať. Ale když jsou ty Velikonoce tak jsem se včera pochlapila ( nevím jestli je to zrovna pro mě ) to správné slovo a zadělala na MAZANEC. Pekla jsem podle receptu  z blogu Kuchařka pro dceru a rozhodně jsem nešlápla vedle. Takže tímto děkuji Flo, že máme dnes výborný mazanec ke snídani.

Včera jsem byla odpoledne chvilku na zahradě, shrabala jsem půlku zahrady, něco málo okopala, něco málo ostříhala a přijela jsem domů úplně hotová. Tělo je po zimě líné a proti poletování s hráběmi sice neprotestovalo, ale večer už se snažilo něco naznačovat.
Dnes u nás prší, tak jsem ráda, že jsem udělala alespoň to něco málo ............







Tvar není úplně perfektní, ale chlapi si klepali na čelo proč to řeším.
Tak jsem to neřešila ................

A tady je recept.

https://www.kucharkaprodceru.cz/velikonocni-mazanec-recept/


Přeji všem krásnou sobotu
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Na mazanec se sbíhají sliny a košíček je moc pěkný
    Hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni děkuji za komentář a také ti přeji krásné Velikonoce.

      Vymazat