Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 28. února 2018

Potvrzeno !!!

Mám chřipku. Nemám virózu, nemám nachlazení, mám pravou, nefalšovanou chřipku, která mě katapultovala do postele - bez pardónu. Takovou bezmoc už jsem dlouho nezažila. Nejsem schopná nic a to doslova. Jenom ležím. Nemůžu ani jíst, ani moc pít, můj svět se uzavřel do trojúhelníku postel-záchod-koupelna. To je meta za kterou nejsem schopna zajít dál. A pořád si říkám že už snad bude líp. No, zatím není. Záda už z ležení necítím, potřebovala bych se alespoň trošku protáhnout a ulevit bolavým zádům, ale nejde to. Když se jen trošku sehnu, zvedá se mi žaludek. Takže předpokládám, že až se vyléčím z chřipky, tak si začnu dávat dohromady záda. Ach jo.


zdroj obrázku: google

Přeji vám, aby vás chřipka minula obloukem, opravdu není o co stát.
Krásný den všem, já si jdu zase lehnout.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Evi to je děs! Zažila jsem to loni, takže vím, jak se cítíš. Čtrnáct dní léčení dneska není nic neobvyklého, hlavně neuspěchat návrat do práce. Ať se ti síly brzy navrátí a chřipka táhne do pekel.
    Zdravím tě do peřin a ať jsi brzy v plné síle.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je ta "řádná" chřipka, které se neodmlouvá a tiše se člověk ponoří do peřin a je rád, že je právě tam. Tělo musí bojovat a potřebuje na to energii, klid a teplo. A tak ti marůdku nezbývá nic jiného, než to přetrpět. Věz, že bude brzy lépe. Já před pár lety prožila střevní chřipku a do koupelny se záchodem jsem už pak chodila v předklonu a nevěděla co dřív. Nejedla jsem tři dny, jenom trochu upíjela čaje co mi nosil manžel.
    Přeji brzký ústup bacilů.
    Ála

    OdpovědětVymazat