Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 14. dubna 2017

Zase o patro výš .........

se rozhodl vyrůst můj bobkový list. Mám velkou radost. Jednoho jsem chudáka zcela usušila, ale tenhle druhý vypadá, že by mohl moji péči přežít. Také jsem dostala dvě nové polévkové mísy od kamarádek. A před námi čtyři dny velikonočního volna. Prostě paráda. Počasí venku zatím vypadá dobře, takže možná stihnu posekat poprvé i trávu na zahradě. Už by to opravdu chtělo. Protože jestli ještě párkrát zaprší, tak si asi budu muset vzít na její sekání kosu. A co si budu namlouvat, s kosou jsem v životě nesekala a nemyslím, že bych někdy v tomhle životě začala.





A tyhle další krasavice jsem dostala do sbírky



Fotky jsem dělala mobilem, takže podle toho také vypadají, ale nevadí.
Užijte si velikonoční volno.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna



2 komentáře:

  1. Tak usušený bobkový list má taky využití ... :-D. Ale vážně - chápu tvou radost, taky mne vždycky potěší, když se nějaké mé rostlince daří (bohužel jich nebývá mnoho - většinou je svou péčí umořím).
    Ty sbíráš polévkové mísy? To je docela zajímavé (ale trochu prostorově náročné) hobby. To já to mám se svými přebaly od čajů trochu jednodušší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začalo to náhodou když jsem viděla jednu na bazaru s tím, že si do ní zasadím kytky. A potom když jsem viděla jak je krásná, tak mi to bylo líto. Chtěla bych jich jen pár, budu na ně mít místo ve skříni.

      Vymazat