Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 16. dubna 2017

Jak řekly, tak udělaly ...

Minule jsme si slíbily s kamarádkou, že po filmu Život půjdeme na romantiku nebo komedii. A tak se šlo na Špunty na vodě. Rodinná komedie, odpočinkový film od začátku do konce. Herecké obsazení výborné. Někdo by film možná chtěl srovnávat s filmem S tebou mě baví svět, ale já bych to určitě nedělala. Před filmem jsme ještě stihly kávičku opět s dortíkem, jenom slečna toho měla hodně a než nám naši objednávku přinesla, kino už pomalu začínalo. Takže dortík a káva sice výborné, ale obě jsme to snědly a vypily tak rychle jak jen to šlo. Sál byl skoro plný, tentokrát se rezervace sedadel opravdu vyplatila. No a potom už jsme se jenom bavily.










zdroj všech obrázků: google

Nebudu z filmu nic prozrazovat. Snad jenom to, že přežili všichni. Jak chlapi vodáci s dětmi, tak matky na kolech. Za mně příjemná rodinná komedie, při které se bavil celý sál.

přeji všem krásnou neděli.
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna












Žádné komentáře:

Okomentovat