Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 5. dubna 2017

Na zdravé vlně ............

Nevím jak u vás, ale u nás bylo o víkendu krásně. Vyrazila jsem směr zahrada a tudíž nebyl čas na jiné hrdinské skutky. Ale opět mě honila mlsná a tak jsem po chvilce surfování na netu narazila na recept na muffiny. Byl sice ve slovenštině což mě nedělalo žádný problém, ale zjistila jsem, že mladší generace by s tím nějaký ten maličký problémek mohla mít. To když se mě kluci ptali, co že jsou to vlastně ty raňajky. Málem mě trefilo, když jsem zjistila, že moje děti nemají ani páru, že se jedná o snídani. Ale potom jsem si řekla, že já zase nevím spoustu slovíček v angličtině a přestala jsem si se slovenštinou lámat hlavu.
Upekla jsem muffiny zdravé až do morku muffin. Jediný mráček se přehnal v době konzumace, kdy jsme zjistili, že z nich nejde sloupnout papírový košíček. A tak se trhalo a nakonec jenom vylupovalo těsto, co zbylo uprostřed košíčku. Příště ho zkusím dát do normální vymazané bábovkové formy. Chuťově totiž bylo výborné a já jsem se rozhodla, že i přes faux paux s obalovým materiálem na těsto nezanevřu. Ba naopak.
Je totiž bez mouky a cukru ...........





A tady je recept pro odvážné:

2 vejce
2 hrnečky ovesných vloček
4 lžíce medu
2 lžičky prášku do pečiva
1/4 hrnečku mléka
1 hrneček řeckého nebo jakéhokoli bílého jogurtu ( asi 400 g )
2 banány

Do těsta se mohou ještě dle libosti přidat rozinky, ořechy nebo brusinky

Potom jenom stačí upéct dozlatova. A je hotovo.

krásný den všem
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat