Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 23. října 2015

Tvarohová buchta s povidly

Nedávno jsem prohlížela a mazala staré e-maily - znáte to. A narazila jsem na buchtu s tvarohem, kterou mi kdysi dávno poslala kamarádka a já si jí založila do složky RECEPTY a samozřejmě odložila, že snad někdy. V sobotu jsem měla chuť na sladké a tak jsem pátrala v hlubinách složky s tím, že snad najdu něco, co jsem ještě nepekla a co by mohlo mé mlsné rodince chutnat.
Tenhle recept vypadal jednoduše a tak jsem sebrala mé líné já a zaběhla do krámu pro 2 kostky tvarohu. Zbytek ingrediencí jsem měla doma a tak jsem mohla začít s experimentováním.



Buchta byla opravdu rychlá a musím konstatovat, že rodinka si pochutnala.

Takže kdyby některá z vás nevěděla co v sobotu upéct ke kávě tady je recept.

TĚSTO:

2 hrnky hladké mouky
1 hrnek cukru
1 hrnek mléka ohřáté na pokojovou teplotu
1/2 hrnku oleje
2 celá vejce
1 prášek do pečiva

TVAROHOVÁ NÁPLŇ

2 tvarohy
1 necelý hrnek cukru + 1 vanilkový cukr
1 pudinkový vanilkový prášek
2 žloutky
asi 1 hrnek mléka - dávala jsem od oka, aby nebyla náplň tuhá
povidla

Vyšleháme vejce s cukrem, olej, přidáme mléko a nakonec přidáme mouku s práškem do pečiva.

Ve druhé misce si připravíme tvarohy, cukr, pudinkový prášek a mléko

Na menší plech vyložený pečícím papírem jsem dala cca větší polovinu těsta a pěkně ho rozetřela po celém plechu. Na to jsem vylila tvarohovou náplň a lžičkou jsem pokládala povidla. Pomáhala jsem si druhou lžičkou, aby se povidla té první lžičky pustila. Na to jsem nalila zbytek těsta a dala péct do vyhřáté trouby na cca 175 stupňů a pekla dozlatova. Každému peče trouba jinak je potřeba buchtu hlídat. Špejlí jsem zkusila zda je tenhle tvarohový zázrak hotový. Po vyndání z trouby jsem ještě lehce posypala moučkovým cukrem a bylo hotovo.

Přeji všem krásné mlsání
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat