Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 9. června 2019

Je to radost

Pastva pro oči. Miluji to. Rozkvetlá zahrada je fakt nejvíc. Tohle období mám strašně ráda. Kytičky co jsem zasadila a snažím se o ně s láskou pečovat všechny krásně kvetou.



Orlíček o kterém jsem si myslela že nepřežil zimu. A přežil, jenom kvete později než ostatní



Kosatce, co jsem zachránila když je někdo vyhodil do lesa.




Mavuň červená, je nádherná a samý květ



Jarmanka se taky činí.

Do vlčího bobu se mi daly letos mšice, ale postříkala jsem je Mospilanem a vypadá to, že zabral.
Teď ještě aby mi květy nesežrali slimáci a budou také nádherné.



Klematis, neuvěřitelné kolik má květů a podle poupat ještě mít bude.

Zahrada je dřina, o tom žádná, ale obrovská odměna když všechno kvete.

Hezkou sluníčkovou neděli
vám všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat