Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 8. dubna 2018

Jo, pořád mě to baví ..........

Včera výlet do Litoměřic na Zahradu Čech. To, pro co jsme jeli jsme nesehnali, ale bylo nádherně a tak jsme se jen tak procházeli mezi kytičkami a nasávali krásný jarní den. My alergici ( rozumějte JÁ) jsme to měli ještě o něco pestřejší s kapesníkem u nosu a kýcháním mezi dvěma až dvaceti kýchnutími. To je daň za to, že nám všechno začalo krásně kvést.
Lidí bylo v areálu tak akorát, každý vláčel několik tašek se vším možným, já jsem také koupila něco málo na zahradu a dnes to byla zasadit, ale o tom až příště.
V televizi nedávají nic a tak jsem začala zase malovat a přitom občas jedním okem mrknu na film.
Zatím jsem zjistila že jsem o nic nepřišla a tak čmárám mými Progreskami dle libosti.
Mám jich jen 24 kousků, ale už mám políčeno na nějaké lepší a hlavně ve větším výběru barev. To se potom teprve rozvášním ........ Tedy možná, protože jestli se budu ohýbat celé odpoledne na záhonech třímaje motyčku v ruce, uvidím jestli ještě udržím pastelky. Na Progresech mi také vadí, že nejdou skoro vůbec stínovat a už vůbec nejdou přemalovat.
Ale beru to jako totální relax při kterém si vyčistím hlavu.


 A ještě jsem si objednala knížku v Levných knihách o zahradě.
Uvidíme ...........



A to je dnes ode mně všechno
krásný zbytek neděle vám všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat