Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 29. prosince 2017

Čokoládové hvězdičky

Dalším cukrovím, které nesmí na našem stole chybět jsou čokoládové hvězdičky, které jsem letos sice vykrájela jako zvonečky a kytičky, ale na chuti jim to vůbec neubralo.
Peču je zejména kvůli staršímu synovi, který je miluje.




Recept jsem našla kdysi v časopise Dobrou chuť, který vycházel v roce 1997, takže z toho je vidět, že se v naší rodině pečou už opravdu hodně dlouho. Kdyby je chtěla některá z vás vyzkoušet příští rok , tady je recept.

Čokoládové hvězdičky:

36 dkg hladké mouky
24 dkg másla nebo Hery
10 dkg moučkového cukru
špetka soli
na špičku nože prášku do pečiva
2 lžíce kakaa
1/2 vanilkového cukru
1 žloutek

Vypracujeme těsto, které necháme do druhého dne zabalené v potravinové fólii v lednici odležet, vyválíme placku a vykrajujeme tvary.
Já jsem pekla na horkovzduch při teplotě 150 stupňů asi 14 minut.
Necháme cca 2 dny odležet a mažeme MERUŇKOVOU MARMELÁDOU !!!
Potom polijeme čokoládovou polevou a zdobíme dle libosti. Já jsem letos použila ještě bílou polevu.

A to je dnes z mého vánočního pečení vše.
přeji vám krásný večer a všechny vás zdraví
vaše EvaLuna





Žádné komentáře:

Okomentovat