Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 27. prosince 2017

A je po Vánocích

Letos jsem před Vánocemi vůbec nestíhala, napřed jsme začátkem prosince malovali půlku bytu, jeden by nevěřil co máme ve skříních a šuplících věcí, které se musely vyndat a přemístit někam jinam. Jenomže kam ??? V paneláku toho místa už tak moc není a tak jsme měli krabice snad úplně všude. A potom,  když jsem se trošku vzpamatovala z malování jsem začala péct vánoční cukroví. Samozřejmě po večerech, jindy nebyl čas. Do toho všeho nákup dárků, i když ty jsem ve velké míře nakoupila přes internet. Veliká pomoc.
A tak se i u nás Ježíšek letos zastavil a přinesl dárečky. A protože jsem chaotik a dárky jsem schovala na různá místa, přinesl nám pár maličkostí i 25. a 26. prosince.


Cukroví jsem stihla upéct i nazdobit



Tvarohové štóly už jsem upekla 4 kousky



Náš chudák stromek musím hodně ozdobit, protože už má svá nejlepší léta dávno za sebou, ale nejsem schopná ho vyhodit a pořídit nový. Snad konečně příští rok.



Vánoční ozdoby si koupím v Lídlu každý rok 2-4 kousky. Ty nesmějí na stromku také chybět.
A když už mám tu dovolenou mezi svátky, tak jsem si slíbila, že vložím na blog recepty vánočního cukroví, které každým rokem pravidelně hledám v mých receptech. Snad se mi to konečně opravdu povede.
A to je z našich vánočních střípků vše.
Krásný zbytek volných dní
vám všem přeje
vaše EvaLuna




2 komentáře:

  1. Stromek vypadá moc pěkně a na recepty na cukroví jsem zvědavá (já už si druhý rok slibuju, že cukroví k receptům, které mám na blogu, cukroví přefotím a ještě k tomu nedošlo, tak držím palce, ať dopadneš líp než já). Pokud jde o malování v bytě, tak ti trochu závidím, že už to máš za sebou - nás to čeká letos...
    Hezké dny zbývající do konce roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, jsem ráda že už je malování za námi. Také přeji hezké dny v klidu a pohodě.

      Vymazat