Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 6. února 2016

Komplikace v kuchyni a krůtí medailonky s kachnou

Všechny vás mé milé zdravím.
Já jsem před chvilkou dorazila z kina. Byla jsem na filmu Lída Baarová. Ale nebudu z děje nic prozrazovat. Takže jen pár fotek z internetu:





zdroj: google


 Dnešní návštěvu kina jsem si zasloužila víc než vrchovatě, protože jsem k obědu vařila dva chody a tak se po hoře umytého nádobí kulturní vložka více než hodila.To bylo tak:
Dnešní oběd se měl původně nést v oblaku vůně z pečených kachních prsíček. Ale běda, poněkud jsem podcenila situaci a koupila prsou pouze jeden kus. A tak ještě když jsem prsa opékala na suché pánvi jsem netušila, že až se na ty samá prsa podívám po hodině pečení do trouby dojde mi, že touhle trochou masa rodinu nezasytím.


A tak jsem začala improvizovat. Ještě že jsem měla koupené krůtí medailonky. Ty jsem zlehka naklepala a naložila do směsi olivového oleje, citronové šťávy, asi 2 lžic medu, soli a čerstvě nastrouhaného pepře. Nechala jsem v lednici odpočívat asi hodinu. Potom jsem je vyndala z lednice a osmahla na pánvi dozlatova. Když nachytaly ten správný bronz, podlila jsem je vodou a nechala změknout do měkka.



Mezitím jsem dala rychle vařit brambory ve slupce. A potom už to nabralo rychlý spád. V hrnci jsem rozpustila bylinkové máslo, nasypala na něj nakrájenou lahůdkovou cibuli a na kolečka nakrájené brambory.

A tohle je výsledek, který se snědl jako první.


Na ty co přišli ke stolu déle čekala kačenka s rýží.


Ono to ve finále bylo stejně jedno, protože nezbylo vůbec nic.
Ale tak to má být......

Pěkný zbytek soboty vám přeje
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. :-D Takovéhle situace se stane občas snad každé kuchařce. Já takhle naposledy netrefila množství rýže a tak jsem místo třech porcí udělala takové dvě větší :-) A jak se líbil film? Kritika to smetla, ale zase od lidí jsem slyšela veskrze pozitivní hodnocení... Stačí mi stručně dojem z filmu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná proto že to kritika docela smetla jsem na to šla s mírnou obavou.
      Ale za mně musím říct, že to byl moc hezky udělaný film. Zajímavý s dobrým hereckým obsazením.

      Vymazat