Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 28. prosince 2015

JABLÍČKO

Ještě se vrátím ke Štědrému dni. Musela jsem být moc a moc hodná, protože mi Ježíšek přinesl věc, kterou jsem si potají moc a moc přála, ale nikdy jsem o ní nemluvila. Ale Ježíšek se to asi nějak dozvěděl a přáníčko mi splnil dokonale !!! Přinesl mi totiž Apple S5. Musím říct, že když jsem pod stromečkem krabičku rozbalila, úplně se mi samou radostí zatajil dech.
Takže jsme včera jeli na pobočku T-mobile, našeho operátora, aby mi tam přehráli data a ořízli SIM kartu. Jelikož nejsem v tomhle moc zběhlá nechala jsem paní ( nebo slečnu ) ať dělá co umí. Když jsme totiž na pobočku dorazili, bylo na řadě číslo 122 a nám dal jejich přístroj u vstupu číslo 136, takže jsme se šli ještě v klidu a pohodě projít po obchodech.
Ještě že synek už stejný mobil vlastní, protože i když prý je Apple jednoduchý, nějaké věci jako přehrát moje původní vyzvánění nebo obrázek na plochu asi nezvládnu.
Také jsme byli včera zase na procházce, tentokrát jsme to vzali z druhé strany. Ale už nebylo tak pěkně jako předevčírem a musím říct, že mi byla v lese chvílemi i zima. Ale byla jsem ráda že jsme se prošli a nadýchali čerstvého vzduchu.




U rybníka byla taková tma, že jsou i fotky tmavé





A tady je můj milášek v celé své kráse ....




A to je z povánočních střípků od nás vše
všechny vás zdraví vaše
EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat