Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 27. října 2014

Mám svého anděla

V poslední době můj blog zanedbávám. Není čas. Tedy čas je, ale na moje nové koníčky o kterých jsem si řekla že budu chtít jednou vyzkoušet.
Jedním z nich je malování. Malovat sice vůbec neumím, ani ve škole si nepamatuji že by mi to nějak extra šlo, ale vždycky jsem to chtěla umět což je v mém případě trošku dost nadsazené.
Asi po třech obrázcích jsem zjistila že mi to asi ani nikdy nepůjde, ale to relax. A to tak, že úžasný.
Navštívila jsem jednodenní kurz malování akrylovými barvami a teď čas od času si něco namaluji.

Sice se sebou nejsem vůbec spokojená, protože mě štětce ani barvy neposlouchají tak, jak bych si představovala, ale žádný učený z nebe nespadl a já si maluji jen tak pro zábavu.



Tenhle je jenom můj a já z něj cítím radost a pozitivní energii. Je mi jasné, že někomu kdo maluje by se při shlédnutí mého výtvoru lehce podlomila kolena kolik by tam viděl chyb a nedostatků, ale mě to nevadí.

Ale abych jenom nemalovala udělala jsem včera k obědu rychlovku - rizoto. A potom hurá na moji zarostlou zahradu. Otrhala jsem plný košík petržele a zase hurá domů, abych ji připravila na zimu do mrazáku. Je to pro mě práce za trest, ale vidina pěkně husté zeleninové polévky s čerstvou petrželkou má něco do sebe. Tahle atrakce mi zabrala něco lehce přes hodinu. Ale dílo se zdařilo a já jsem nakonec ráda, že jsem se k tomu konečně dokopala.





Hromada v koši se zdála být nekonečná



A nakonec z toho je jenom taková malá hromada. Tedy hromady, misky jsou totiž dvě.


A to je pro dnešek vše.
Všechny vás zdravím vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Náhodou jsi dobrá:-)
    Jó petržel, ani mi nemluv, ještě jí mám na zahradě asi tři koše.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři koše ???? Tak to bych byla těsně před infarktem.

      Vymazat