Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 20. září 2014

Dekorace na zeď

Klobouk jako dekorace na zeď ???? U mě žádný problém. Když máte kamarádku, která ochotně poradí a pomůže s výrobou tak je to výhra v loterii. A já mám to štěstí, že takovou kamarádku mám.
Takže místo obrazu na zeď jsem si vyrobila klobouk. Vím, že to není příliš obvyklé, ale mě se tenhle nápad líhnul v hlavě již delší dobu, ale jako se všemi projekty u mě byl problém najít čas ho zrealizovat. A ten čas nastal minulý týden. Slovo dalo slovo a dvě odpoledne jsme strávily nad výrobou klobouku.
Předesílám dopředu, že jsem na šití úplné dřevo a dělá mi problém přišít knoflík.
Ale dala jsem to a jsem na sebe pyšná !!!!!





Klobouk je vyrobený ze zbytků co kde domov u koho dal.



Něco málo jsem dokoupila v galanterii









Jestli jsem na sebe pyšná právem můžete posoudit sami.

Takže jeden projekt je hotový a můžu se soustředit na výrobu deky.
Ta mi bude určitě trvat déle, mnohem déle.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

MÉ VLASTNÍ FOTKY MŮŽETE POUŽÍVAT POUZE S MÝM PÍSEMNÝM SOUHLASEM. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

2 komentáře: