Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 26. srpna 2013

Dovolená snů

Tak jsem se konečně dočkala !!! Poletování v práci do poslední chvíle skončilo a přede mnou dva týdny dovolené. Ó jaký to balzám na nervy. První týden návštěva příbuzných na Jižní Moravě a druhý týden malování a přestavování pokoje, který se uvolnil po odstěhování mého Prvorozeného. Konečně budu mít svoji „trucovnu“ !!!!
Ano, teorii jsem měla vymyšlenou a připravenou dokonale. Jen jsem nepočítala se zánětem dutin a nosohltanu, který mě nikým nezván v sobotu navštívil.
A tak jsem cestu na Moravu vyměnila za cestu do postele, kam jsem po návštěvě první pomoci s antibiotiky a Paralenem zapadla.
Pravda, teplota se nesráží úplně snadno, když venku panují největší vedra za posledních x let, ale já se nevzdávám lehce. Ve středu ráno jsme odjížděli.
Naše 13 let stará Octavia není zvyklá na dlouhé výlety a tak se asi po 100 km rozhodla, že už ji další cestování nebaví a zvolnila tempo. A to doslova a do písmene. Rychlostí 30 km/hodinu a oblaku černého dýmu, který se nám linul z výfuku jsme se vraceli zpět domů. Celou cestu jsme se modlili, aby autíčko vydrželo a my dojeli alespoň na dohled domovu. Stalo se a my jsme s náhradním vozidlem mých rodičů bez klimatizace a s rozbitými zadními dveřmi vyjížděli podruhé směr Morava. Ano, i tak lze začít dovolenou ....

4 komentáře:

  1. Prima reportáž, chybí jenom fotečky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tak vyřízená, že i když jsem měla foťák v kabelce tak jsem ho ani nevyndala.

      Vymazat
  2. Tak nevím, jestli se jmenuješ Eva nebo je to přezdívka.
    Ale to mně nevadí.
    Evi, hezky jsem se pobavilo a připomnělo mi to naše četné problémy s autem.
    Měj se hezky.
    Kde jsou emotikony ???!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EvaLuna je přezdívka. A slibuji, že na těch emotikonech zapracuji. Převrátím to tady vzhůru nohama až je najdu. Slibuji.

      Vymazat