Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 27. srpna 2013

Dovolená snů pokračování ....


Jak jsem se již zmínila v předchozím příspěvku cesta na Moravu nebyla úplně bez překážek. Ale když se chce, a to v tomto případě platilo beze zbytku, tak jde všechno. Po dvou startech a zcela vyčerpávající cestě jsme přibrzdili u domku našeho strýce a tety. Vzhledem k celkem vysoké aktivitě slunečních paprsků a nepřítomnosti klimatizace jsme z auta doslova vytekli. Ale strýcova slova na přivítanou „kurňa, kde jste tak dlouho“ nás vrátila z mátožného stavu zpět na zem. Přežili jsme – to jediné jsem si opakovala ještě při vybalování borůvek ( naštěstí zavařených ) a naší bagáže. A potom už následovala jenom samá pozitiva.


Příjemné povídání s lidmi, které máte rádi, návštěva kulturních památek, aby člověk nebyl kulturní barbar a návštěva vinného sklípku ( nikdo z nás víno nepije ). A závěr ? Dovolená se povedla i přes obrovská vedra která panovala. Morava je krásná země se spoustou úžasných lidí a já se sem budu vždy ráda vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat