Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 3. června 2017

Tak trochu bojová pohádka ....

to je. Ano, řeč je o filmu WONDER WOMAN, na kterém jsme byly včera v kině. Film je samozřejmě natočen podle komiksové postavy stejně jako byla Lara Croft. A přesně s tím jsme na film šly. Na začátku filmu záběry kolem ostrova, nádhera. Kdyby mi někdo nabídl strávit na něm dovolenou tak se nerozhoduji ani minutu. Tedy pokud by po mně nechtěl abych se celý den věnovala výcviku v boji a jízdě na koni. Ale ženám Amazonkám to v jejich přiléhavých kostýmech moc slušelo. Hlavní postava princezny Diany, nádherná herečka Gal Gadot a k ní sympaťák pilot v podání herce Chrise Pina. Jako slušelo jim to spolu moc ...........😊



Tenhle film je asi spíše pro mladší generaci než jsem já a kamarádka, ale my máme tenhle typ žánru rády a film se nám líbil.
krásnou slunečnou sobotu
přeji všem
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat