Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 5. března 2016

Zapečený losos s bramborem a brokolicí

Všem vám přeji krásnou sobotu. U nás ráno vykukovalo sluníčko, ale po obědě se docela zatáhlo a ochladilo. A tak jsem vytáhla knížku..... další díl z pera Hany Marie Kornerové.


Tahle autorka se v poslední době stala mojí oblíbenou. A zjistila jsem ještě jedno překvapení.
Tahle trilogie vlastně není trilogie, ale v květnu má vyjít čtvrtý díl této ságy na který budu netrpělivě čekat .........



A aby se mi lépe čekalo, koupila jsem v Lídlu moje oblíbené tulipány a začala jsem intenzivně přivolávat jaro. Tyhle dny bez sluníčka nejsou pro mne. V Kiku jsem neodolala a koupila podnos a ptáčka. Dělají mi v obýváku spolu s tulipány pěknou jarní dekoraci.



A abychom nejedli u nás doma lososa jenom na medu, zkusila jsem i variantu se zapečenými brambory a brokolicí. A všichni jsme si moc pochutnali.
Brambory jsem uvařila ve slupce, oloupala a nakrájela na plátky. Potom jsem je promíchala se zakysanou smetanou do které jsem přidala lžíci krémžské hořčice a promíchala. Brokolici a mrkev jsem uvařila v osolené vodě, lososa jsem osolila a opepřila a osmažila na pánvi ze všech stran. Hotového jsem zbavila kůže, rozdělila na kousky, přidala zeleninu a dala do trouby na chvilku zapéct. Kdo chce, může ještě posypat sýrem.

Přeji vám dobrou chuť.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat