Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 17. června 2017

Nezachránil to ani Tom .......

tak tentokrát se to fakt nepovedlo. Včera opět kino. Film Mumie s Tomem Cruisem v hlavní roli.
OMG, vyhozené peníze !!! Docela jsem se divila, že Cruise na tuhle roli vůbec kývl. Zřejmě jak stárne tak bere všechno. Jinak si to totiž nedovedu vysvětlit. Zlatá stará Mumie s Brendanem Fraserem a Rachel Weisz. Ta měla vše, co má akční komedie mít. Nová Mumie tohle všechno postrádá a navíc mi přišlo, že některé scény ze staré Mumie byly použity i tady.
Po kině jsme si musely jít spravit chuť kávou a zajíst tu hrůzu jahodovým dortíkem. A ještě jsme stihly koupit něco málo kosmetiky v Yves Rocher.


zdroj obrázku: nafilmu.cz









A tady něco málo na vlasy a ruce. Krém na ruce mám vyzkoušený, dostala jsem ho od kamarádky k Vánocům a je opravdu úžasný. Hned se vstřebá a pokožka po něm není mastná. A zbytek ? Šampony a péče na vlasy. Takže, vyzkoušíme, uvidíme.
Dnes se konečně ochladilo. Včera dokonce slibovali déšť, ale to málo co spadlo se stihlo vypařit dříve, než dopadly první kapky na zem. Ach jo. Takže u nás zase nic.

přeji všem krásnou sobotu
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. V kině jsem už nebyla ani nepamatuji (ani nevím proč).
    Krém na ruce bych vyzkoušela ráda, mám slevový kupon tak bych ho měla také využít :o).
    U nás už prší druhý den s přestávkami, prudce se ochladilo a tak si zahrada nasává co to jenom jde. Už nám flekatěl trávník suchem :o(.
    Měj se hezky Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám teď " kinové " období tak uvidím jak dlouho mi vydrží. Déšť vám závidím, u nás je sucho. Nepršelo už ani nepamatuji.

      Vymazat