Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 9. října 2016

Druhý díl dočten .......

Musím na sebe prásknout, že když jsem odložila první díl, sáhla jsem okamžitě po druhém. No a teď jsem v " čudu ", protože třetí díl je v knihovně půjčený a já budu muset čekat asi dost dlouhou dobu, než se na mě dostane řada.  Nedá se nic dělat, kdo si počká, ten se snad dočká.



zdroj internet

Notice:
Když se vídáte s mrtvými, může vám to pořádně zkomplikovat život. Charley Davidsonová, příležitostná soukromá detektivka, pracuje se zesnulými na plný úvazek. Přitahuje mrtvé jako maják. Pro démony je zkrátka neodolatelná… Tentokrát se Charley snaží pomoct své nejlepší přítelkyni Cookie v hledání její nezvěstné kamarádky. A jako by toho nebylo dost, záhadný Reyes, „syn Satanův”, opustil své pozemské tělo a teď Charley pronásleduje jako duch. Neměl moc na výběr, protože dokud byl v lidském těle, mučili ho démoni, kteří chtěli přilákat Charley. Reyes je odháněl ze všech sil… Protože kdyby se k ní dostali, přiblížili by se k bráně do nebe, což by byla katastrofa!

Na druhou stranu, konečně se můžu vrhnout na horu prádla, která na mě po celou dobu čtení vyčítavě hleděla z prádelního koše. 

Přeji všem krásnou, i když poměrně studenou neděli.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat